Groei

Een bedrijf groeit niet vanzelf. Ondernemers overschatten vaak wat ze kunnen bereiken op een jaar, maar dromen niet groot genoeg over de komende 10 jaar. Wie beter om te laten zien wat er wel (en niet) mogelijk is voor je bedrijf dan ervaringsdeskundigen?

Blijf op de hoogte van nieuwe Work Smarter content

We gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens, zoals beschreven in onze privacyverklaring.

The offer you can’t refuse

The offer you can’t refuse

Steven Van Belleghem

Keynotespreker

Je hoeft geen paardenhoofd in het bed van je klanten achter te laten om ze te overtuigen van jouw onderneming. Maar wat is die ‘offer you can’t refuse’ dan wel van Steven Van Belleghem? In zijn keynote noemt hij de elementen die zorgen dat jij klanten blijvend aan je bedrijf bindt. Van een goed product en friction hunters die zorgen dat klanten efficiënter kunnen werken, tot een heuse ‘partner in life’ zijn voor die klanten.

Wil je meer weten over hoe je een goede friction hunter kan worden?

Scaling up [ENG]

Verne Harnish

Scaling up

Als oprichter van de Entrepreneurs Organization en auteur van Scaling up hiel Verne Harnish de afgelopen vier decennia al duizenden bedrijven om te groeien. Zijn advies? Je moet je onderscheiden van de concurrentie en big, hairy audacious goals durven te stellen. Wat hebben harige doelen ermee te maken? Verne vertelt het je aan de hand van de vier vlakken waar jij andere beslissingen moet nemen: mensen, strategie, uitvoering en verdienmodel. En de belangrijkste uitdaging voor start-ups is juist inschatten hoe ver je kunt geraken op 10 jaar tijd.

Scaling up [ENG]

3 pillars of business growth

3 pillars of business growth

Chris Walker

Founder Refine labs & Podcast host State of Demand Gen

Chris Walker is geobsedeerd is door de smeltkroes van strategie, marketing en cultuur, omdat die concurrentievoordeel kan opleveren en dus groei versnelt. Hij is de CEO van Refine Labs (een van de snelst groeiende marketingbedrijven in Noord-Amerika), de gastheer van de razend populaire State of Demand gen podcast, en door Forbes uitgeroepen tot de "B2B Demand Gen Guru". Hij vertelt je waarom bedrijven hun marketingstrategie moeten aanpassen. Waarom CEO’s zelf de handen uit de mouwen moeten steken, en hoe dark socials een goudmijn zijn voor inzichten in wat je klanten willen.

Lessons learned in scaling your business

Jürgen Ingels Lessons learned in scaling your business Work Smarter BE 2019 jpg

Lessons learned in scaling your business

Jurgens Ingels

Serial Entrepreneur

Hij begon op de middelbare school met fuiven (organiseren), op de universiteit verkocht hij notities, na zijn studies plande hij klassieke concerten, en dat was nog maar het begin. In deze keynote loodst Jurgen je langs de hindernissen die hij tegenkwam doorheen zijn eigen ondernemerscarrière. Maar hij laat vooral zien hoe hij voor elk ‘probleem’ een oplossing vond – en er tegelijk ook geld mee wist te verdienen. Volgens Jürgen is er geen magische formule om een goede ondernemer te worden (of word je geboren als ondernemer?), maar hij geeft wel de 15 belangrijkste lessons learned mee waarmee hij kon groeien als ondernemer.