Gezondheid

Iedereen wil gezond zijn. Jij wilt het, je team wil het, en het helpt je bedrijf vooruit. Voldoende beweging, een goede work-life balance, genoeg slapen, mentale weerbaarheid en gezond eten – het draagt er allemaal aan bij. En je klanten? Die verwachten dat je product of service positief bijdraagt aan hun leven. Ook als je product op het eerste gezicht niet meteen iets met gezondheid te maken heeft.

Nooit meer moe

Nooit meer moe

Saartje Vandendriessch

Auteur & Trainer

Voeding, beweging, slaap en mindset. Dat zijn de vier elementen waarop je volgens Saartje Vandendriessche moet inzetten om nooit meer moe te zijn. Zeker ondernemers die vooral zittend hun werk doen, misschien iets té uitgebreid lunchen, korte nachten hebben en veel aan hun hoofd. Saartje neemt je mee op weg naar een gezondere levensstijl die je energie geeft. Want dan voel je je niet alleen beter, je werkt ook beter. Ontdek hoe je daar zelf aan begint in deze keynote. Spoilers: je zult niet de hele tijd op je stoel blijven zitten.


De bewuste Bourgondiër

Seppe De Baerdemacker

CEO PEAK Coaching

Seppe De Baerdemacker is de CEO en oprichter van PEAK Coaching, een start-up die personal training aan huis voorziet, specifiek voor ondernemers. ZIjn doel? Drukbezette ondernemers gezonder maken, maar dan wel op een haalbare manier. En daarmee biedt hij duidelijk een dienst aan waarop veel mensen zaten te wachten: op twee jaar tijd groeide hij uit tot een team van 20 trainers, een eigen app en wekelijks 150 ondernemers onder zijn hoede.

De bewuste Bourgondiër

Maak je klanten gezond en gelukkig

Maak je klanten gezond en gelukkig

Christophe Jauquet

Gezondheidsexpert

Iederéén wil gezond en gelukkig zijn. En die wens vertaalt zich meer dan ooit – zeker na twee jaar Covid – in een grotere focus op een gezonde levensstijl en aandacht voor mentaal welzijn. En ook jouw klanten zijn daar mee bezig, zelfs als je niet in een wellness-center werkt. Christophe Jauquet, expert gezondheidsbeleving, gelooft dan ook dat een bedrijf uit welke sector dan ook een gezondheidsbedrijf is. Of je nu keukens of websites bouwt. Hij legt uit hoe jij het hart van je klanten kunt veroveren door bewust om te gaan met de gezondheidstrend van vandaag.