Onderweg of achter je bureau?
Klanteninfo opzoeken, werkbonnen maken, tijd registreren… Met onze mobiele app heb je je hele bedrijf in je achterzak.
Teamleader
Gebouwd met kleine bedrijven in het achterhoofd maakt Teamleader het hele proces van lead-to-cash efficiënter. Van eerste contact tot betaalde factuur, simpelweg meer gedaan met minder gedoe.Yadera
De meest uitgebreide software voor de dagelijkse werking van best-in-class agency's. Geavanceerde noden in een simpele context - ja, het kan.Met CRM (Customer Relationship Management) van Teamleader heb je alle informatie van klanten en contacten op één plaats. Adressen, gemaakte afspraken, de communicatiegeschiedenis… Makkelijk toegankelijk voor jou of je collega’s.
Vul een btw-nummer in, wij doen de rest. Teamleader haalt automatisch de gegevens van het bedrijf op en vult ze in.
Leer je klanten écht kennen: koppel je Gmail of Outlook en blijf van alles op de hoogte.
Bewaar extra info die cruciaal is voor jouw manier van werken via custom fields. Ook documenten, foto’s of bestanden hou je moeiteloos bij.
Gebruik een handige agenda om je werk te organiseren. Plan taken, afspraken en telefoontjes voor jezelf en je collega’s. Deel je agenda om inzicht te krijgen in elkaars planning.
Stelt een klant een vraag via e-mail, dan belandt die dankzij ticketing in een centrale inbox. Iedere mail ontvangt automatisch een reactie, zo weet iedereen dat hij of zij geholpen wordt. Transparant, snel en efficiënt.
Klanteninfo opzoeken, werkbonnen maken, tijd registreren… Met onze mobiele app heb je je hele bedrijf in je achterzak.
Gedaan met knippen en plakken: Teamleader is compatibel met 200+ apps en programma’s die jouw bedrijf waarschijnlijk al gebruikt.
Mis nooit meer een afspraak of deadline dankzij een perfecte up-to-date agenda.
Zet doelgerichte e-mailcampagnes op voor een deel van je klantenbestand.
Voeg nieuwe contacten rechtstreeks toe via een formulier op je website.