Verkoop sneller en meer Een strategisch salesplan opstellen, met voorbeelden en stappenplan Met een strategisch salesplan verschijn je voorbereid aan de start van het verkoopproces. Het maakt helder waar je bedrijf zich op dit moment bevindt, waar je naartoe wilt en - nog belangrijker - hoe je daar komt
Verkoop sneller en meer Het geheim van een goede sales pitch Een goede sales pitch is de basis van een succesvol verkooptraject. Het maakt helder wat je verkoopt en wat je daarmee oplost voor je klanten. Soms in enkele zinnen, soms met een uitgebreidere presentatie. Wat is een sales pitch precies? Deze voorbeelden maken het duidelijk én zijn een houvast voor wie zelf een goede sales pitch wil schrijven.
Verkoop sneller en meer Cold emailing en prospectie e-mails: voorbeelden, tips en wat je zeker níét moet doen. Prospectie e-mails zijn zowat het digitale equivalent van een netwerkevent waar je niemand kent. Een uitdaging voor sommigen, een tikje awkward voor de meesten onder ons.
Verkoop sneller en meer Welke prijsstrategie past het beste bij agencies? Wat is je werk waard? Dat is de kernvraag bij het bepalen van een prijsstrategie voor je agency. Wij vroegen enkele agency’s hoe zij hun prijszetting bepalen en maakten een overzicht van de meestgebruikte prijsstrategieën.
Verkoop sneller en meer Een omzetprognose of sales forecast maken Een sales forecast is belangrijk om juiste beslissingen te nemen en medewerkers te motiveren. Maar hoe doe je dat? 5 eenvoudige strategieën om je op weg te helpen.
Verkoop sneller en meer Klanten werven: 12 manieren voor succesvolle leadgeneratie Wil je nieuwe klanten werven? Gebruik één of meer van deze 12 bewezen technieken en genereer meer leads.
Verkoop sneller en meer 5 belangrijke KPI’s voor je sales team. Goede sales KPI’s - een afkorting voor key performance indicators of kritieke prestatie-indicatoren - maken vaak het verschil tussen wel of niet groeien met je bedrijf. Welke KPI’s zijn belangrijk voor je verkoop? En wat kan je er precies uit leren? Een overzicht van de KPI’s die voor je sales team de moeite waard zijn om te meten.
Verkoop sneller en meer Wat is een sales funnel en hoe gebruik je het? De sales funnel vertegenwoordigt alle stappen die leiden tot de verkoop van je product of dienst. Ontdek hier hoe jouw funnel eruit zou moeten zien.
Verkoop sneller en meer De omgekeerde trechter van account-based marketing Account-based marketing of ABM is niet nieuw, maar won de laatste jaren aan belang. Wat is account-based marketing precies? En wat is het voordeel en het verschil van ABM ten opzichte van traditionele marketing? We brengen helderheid met enkele voorbeelden van account-based marketing en tonen wat ABM-software voor je kan betekenen.