Online CRM-systeem


Win klanten en behoud ze langer door ze een uitstekende service te bieden. En verkoop meer.
Met het Online CRM-systeem van Teamleader kan je:

  • Klantgegevens beheren op één plaats.
  • Verkoopkansen en offertes opvolgen.
  • Offertes in je huisstijl maken, in minder dan twee minuten.
  • Je tijd op taken en meetings registreren.

Eerst zien, dan geloven?
Probeer onze software 14 dagen uit. Volledig vrijblijvend en zonder te betalen.

Project management tool2

Zo maakt Teamleader je CRM makkelijker:

  • BE NL Eén plaats voor al je contacten

    Eén plaats voor al je contacten.

    Bewaar al je contacten in één digitale database. Voeg klantgegevens snel toe: jij vult het BTW-nummer in, Teamleader Focus doet de rest. Met de mobiele app kan dat zelfs op de bouwplaats.

  • BE NL De communicatiegeschiedenis per klant

    Je communicatie- geschiedenis per klant bekijken.

    Leer je klanten écht kennen. Koppel je e-mails aan je klantenoverzicht en zie de communicatiegeschiedenis per klant in één oogopslag.

  • BE NL offertes maken

    Snel offertes maken in je huisstijl.

    Maak offertes in je eigen huisstijl in minder dan twee minuten. Verstuur ze digitaal en krijg een melding wanneer je klant ze opent, feedback geeft of ondertekent.

Jeroen
Jeroen

Jeroen de Wit - CEO @ teamleader

Teamleader-offertes worden twee keer zo snel getekend. Dankzij het vernieuwde Cloudsign.
  • BE NL Overzichtelijk verkoopproces

    Verkoopkansen opvolgen.

    Met slimme filters bekijk je open, gewonnen of verloren verkoopkansen en volg je ze makkelijk op.

  • BE NL Afspraken taken en telefoontjes in één gedeelde kalender

    Afspraken, taken en telefoontjes in één gedeelde agenda.

    Gebruik een handige agenda om je werk te organiseren. Plan taken, afspraken en telefoontjes voor jezelf en je collega’s. Deel je agenda om inzicht te krijgen in elkaars planning.

  • BE NL Overzichtelijk verkoopproces

    Inzichten en statistieken.

    Krijg een overzicht van je verkoopresultaten, je omzet en het totale bedrag van openstaande facturen. Krijg inzicht in je prestaties in die van je team, stel targets in en onderneem de juiste acties om je verkoopproces bij te schaven.

Wat is een CRM systeem eigenlijk?

Factuurprogramma

Wat is een CRM systeem eigenlijk?

CRM staat voor Customer Relationship Management. Dit houdt in dat het systeem je een overzicht geeft van alles wat te maken heeft met de samenwerking met jouw klant. Denk hierbij aan het moment waarop het eerste contact plaatsvindt en alles dat daarbij komt kijken tot de deals die worden gesloten.

Goede CRM software is cruciaal om alle door elkaar lopende processen overzichtelijk in beeld te krijgen. Van handige statistieken tot urenregistraties en van gedeelde kalenders tot het maken en versturen van offertes. Een online CRM systeem is jouw persoonlijke assistent die altijd het antwoord heeft op jouw vragen rondom een specifieke klant.

De voordelen van CRM software

Het hebben van betrouwbare online CRM software brengt ongelooflijk veel voordelen met zich mee. Denk hierbij aan efficiëntie, altijd en overal zicht op lopende processen en verrassende statistieken waar je learnings uithaalt. Dit zijn de grootste voordelen van een goed ingericht CRM systeem:

  • Optimale klantervaring
    Alle documenten, gesprekken, afspraken en voorkeuren van de klant zijn gemakkelijk te raadplegen. Alle medewerkers zien precies wat de wensen van de klant inhouden. Zo geef je de klant al snel het gevoel dat je weet wat er speelt en dat je snel kunt reageren als er een actie noodzakelijk is.

  • Cross- en upsellmogelijkheden en benutten
    Mede door de aankooppatronen, voorkeuren en wensen van de klant, die je goed in kaart hebt gebracht, verschijnen er al snel cross- en upsellmogelijkheden.

  • Goede interne communicatie
    Efficiënte interne communicatie per klant.

  • Klantwaarde stijgt
    De waarde van de klant stijgt door de bevindingen/statistieken/wensen die steeds in kaart worden gebracht. Hierop inspelen verhoogt de omzet.

  • Hogere productiviteit
    Medewerkers zijn in staat om snel en efficiënt te werken waardoor de algehele productiviteit positief wordt beïnvloed.

  • Prospects spotten
    Door het continu aanmaken van klantprofielen wordt inzichtelijk waar de ideale klant aan moet voldoen. Met deze criteria spot je vervolgens sneller nieuwe potentiële klanten.

Probeer ons CRM pakket nu 14 dagen gratis!

Benieuwd naar de functionaliteiten en het effect van het Teamleader CRM systeem? Probeer het dan twee weken gratis uit! Zo heb je voldoende tijd om te bekijken of het systeem van toegevoegde waarde voor je is. Na de proefperiode zit je nergens aan vast.

Probeer ons CRM pakket nu 14 dagen gratis!

Project management tool2

Belangrijkste functies van een CRM tool

Een CRM tool biedt je veel overzicht en inzicht. Dit zijn een aantal belangrijke functies:

  • Relatiebeheer (klantenservice, klantcontact)

  • Communicatie (multi-channel management, campagnemanagement)

  • Integratie (timemanagement, workflows)

  • Strategie (Kennisvergaring en management, ondersteuning verkoop)

Veelgestelde vragen

Image

Veelgestelde vragen

Wat zijn de kosten van een CRM systeem?
De eerste twee weken heb je de mogelijkheid om het CRM systeem gratis te proberen. De kosten van het CRM systeem zijn daarna (afhankelijk van je abonnementsvorm) 50, 60 of 80 euro per maand.

Waarom is het aanschaffen van een CRM systeem een goede keus?

Het verhogen van de klantwaarde, inzichten in bruikbare statistieken, geoptimaliseerde communicatie. Dit zijn enkele voorbeelden van het nut van een goed CRM systeem.